A GDYBY TAK SCHUDNĄĆ DO ŚWIĄT 3 KG I ZMIENIAJĄC NAWYKI NIE PRZYTYĆ AŻ DO SYLWESTRA, A MOŻE NIGDY WIĘCEJ?

Jest to możliwe i całkiem realne J, wystarczy tylko zrobić odpowiednie zakupy w ulubionym sklepie i trzymać się kilku ważnych zasad. Nic bowiem nie dzieje się samo i nie ma magicznej tabletki, którą wystarczy połknąć. Powiecie…przecież każdy organizm jest inny i nie ma jednej recepty dla wszystkich. ZGODA! Macie rację J są jednak zasady, które w tej kwestii obowiązują większość z nas.

  1. Postaraj się, aby przerwa pomiędzy ostatnim i pierwszym posiłkiem była jak najdłuższa, minimum 16 godzin. Zjadaj kolacje o 18, a śniadanie o 10 lub 11. Dzięki takiemu CODZIENNEMU postnemu okienku organizm wykorzysta zgromadzone zapasy.
  2. Ogranicz każdą standardowo zjadaną porcję o połowę. Nakładaj mniej i zjadaj w równych odstępach czasowych pomiędzy 10, a 18 (najlepiej 2-3 posiłki).
  3. Zaczynaj i kończ każdy dzień szklanką wody z dodatkiem łyżeczki octu jabłkowego. Poranna porcja pomoże oczyścić jelita z zalegających resztek, ta wieczorna wpłynie na spalanie tłuszczyku.
  4. Pij przynajmniej 2 litry wody, małymi łykami podczas całego dnia. Wypijaj herbatki owocowe i ziołowe. Jeśli dasz radę odstaw kawę.
  5. Wyrzuć z diety cukier i bardzo słodkie owoce. Cukier zabija komórki mózgowe i bardzo źle wpływa na cały organizm powodując większość chorób cywilizacyjnych.
  6. Wycieczki do punktów typu fast food skończ przed ich drzwiami. Wybierz się tam po to, żeby pospacerować, ale nie jedz tego świństwa. Zawarty w nich tłuszcz trans odkłada się od razu jako oponka brzuszna.
  7. Poruszaj się nieco więcej niż normalnie. Wystarczy wykonanie kilku brzuszków, spacer, wizyta na basenie lub przebieżka po okolicy. 30 minut dziennie czyni cuda nie tylko dla sylwetki, lecz także dla zdrowia psychicznego.
  8. Gotuj w domu. Poświęć czas, przygotuj smaczne i zdrowe posiłki. Zapakuj w pojemniki i schowaj w lodówce. Będziesz mieć pewność, że kiedy wrócisz głodna/y z pracy zjesz wartościowy posiłek.

Proste, prawda? W zabieganym świecie czasem trudno o taką harmonię, jaką wprowadzają te zasady, ale uwierzcie mi…organizm oszaleje z radości i podziękuje Wam spadkiem wagi i dobrym nastrojem.

Jeśli powyższe rady okażą się pomocne i będziecie chcieli więcej Ekipa Na Zdrowie ma rozwiązanie na wszystkie dietetyczne bolączki. Kontaktujcie się z nami przez biuro@testnazdrowie.pl

Komentarze:

Zmieniłam swoje przyzwyczajenia żywieniowe, jem wyłącznie zdrowe posiłki lightdiet i kilogramy lecą. Pomagają mi w tym dodatkowo ćwiczenia, na które chodzę 2 razy w tygodniu

Justyna 9 grudnia 2019 o 19:43

Dodaj komentarz:

Imię
Email
Komentarz